Prowadzimy serwis pogwarancyjny wszystkich modeli ekspresów JURA, specjalizujemy się w przeglądach, usuwaniu usterek oraz renowacji . Posiadamy własny magazyn części dlatego naprawy są realizowane nie dłużej niż 7 dni roboczych.
(z wyjątkiem nietypowych części które muszą być sprowadzone od producenta z Szwajcarii)
Posiadamy punkty serwisowe w Warszawie, Olsztynie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Gdańsku.
Jesteśmy od 2001 r. profesjonalnym serwisem oraz dystrybutorem Szwajcarskich ekspresów marki JURA. Z naszych usług skorzystało już ponad 10 tys. Klientów.
Nasi technicy należą do najbardziej doświadczonych fachowców w branży. Regularnie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w cyklicznych szkoleniach.
Ekspresy serwisujemy w siedzibie firmy. Dzięki temu skracamy czas naprawy, a także dajemy możliwość bezpośredniego kontaktu z technikiem.
Ekspres nie działa poprawnie? Skontaktuj się z nami ustalimy szczegóły wizyty serwisanta u ciebie w domu/biurze. Prowadzimy serwis mobilny na terenie: Warszawy, Wrocławia oraz Bydgoszczy. Wystarczy jeden telefon i już jesteśmy w drodze.
Odbiór ekspresu bez wychodzenia z domu, nie dźwigaj, nie męcz się i pozwól się wyręczyć. Wyślemy do ciebie kuriera, odbiór paczki na terenie kraju. Ekspres już w przeciągu 24 h może trafić do serwisu. Szybki, łatwy i wygodny sposób na transport.
Biuro nie może funkcjonować bez kawy dlatego na czas serwisu istnieje możliwość otrzymania ekspresu zastępczego podobnej klasy. Skontaktuj się z nami, przedstawimy szczegóły. Ekspres zastępczy dostarczany jest po wcześniejszym kontakcie.
Inteligentny System Wstępnego Zaparzania (I.P.B.A.S.C), wydobywa maksimum smaku i aromatu z każdej mieszanki kawy. Przed zaparzaniem, kawa mielona jest zwilżana gorącą wodą. Kawa mielona zwiększa swoją objętość i uwalnia do tysiąca różnych substancji aromatycznych. Gorąca woda jest wtłaczana do kawy pod wysokim ciśnieniem, co powoduje uwalnianie się aromatu. Pełny aromat wydobywany jest podczas właściwej fazy parzenia. Na skutek działania wysokiego ciśnienia w bardzo krótkim czasie większość kwasów taninowych oraz kwaśnych zasad pozostaje w kawie mielonej, powodując, że napar w filiżance jest smaczny i przyjemny w spożyciu.
Opatentowany system Zero Energy Switch- rozłącza urządzenia całkowicie od sieci. Oznacza to, że ekspres nie zużywa żadnej energii w trybie gotowości.
W spieniaczu Easy możemy uzyskać tylko samo spienione mleko, natomiast przystawka Profi posiada trzy funkcje:
- Spienianie mleka.
- Para np. do podgrzewania filiżanek.
Dwusuwowa dysza spieniająca różni się metodą spieniania mleka. Dysza spienia mleko w szklance natomiast spieniacz Easy bądź Profi spienia mleko, które jest pobierane z zewnątrz z kartonika bądź z termosu/ pojemnika.
Aby zapewnić maksimum aromatu I doskonałość smaku ziarna są świeżo mielone za każdym razem. Możesz ustawić stopień mielenia kawy w zależności od swoich indywidualnych preferencji smakowych. Grubość mielenia implikuje czas przepływu wody przez zmieloną kawę – tak zwany czas ekstrakcji. Im drobniej zmielona kawa tym intensywniejszy jej aromat. Kąty cięcia w stożku mielącym młynka AromaG3 zostały zoptymalizowane. Dzięki temu inżynierom firmy JURA udało się znacznie zwiększyć jego wydajność. W wyniku tego można teraz uzyskać doskonały aromat w całej jego naturalnej pełni przy o połowę krótszym czasie mielenia.
Gwarancja na nowy ekspres trwa: 12, 25, 36 lub 50 miesięcy- długość uzależniona od formy zakupu oraz modelu.
Filtry do wody Claris nie są wymogiem koniecznym aby ekspres funkcjonował prawidłowo. Jednak z powodu częstego zakamienienia ekspresu zalecamy korzystanie z filtrów.
Filtry powinniśmy wymieniać mniej więcej co dwa miesiące bądź przelanych 50 litrów wody, ekspres zasygnalizuje nam wymianę filtra. Jeżeli stosujemy filtry warto pamiętać o regularnej wymianie, gdyż filtr Claris jest filtrem węglowym i po zużyciu wypuszcza z powrotem do wody cały zebrany osad. Filtry Claris White stosujemy do modeli wszystkich ekspresów wyprodukowanych przed rokiem 2010, chyba że dokonaliśmy zakupu nowego zbiornika na wodę do lini C,E,F,J oraz Z, wtedy będziemy stosować filtr Blue. Jeżeli posiadasz nowy ekspres i nie jest pewny jaki filtr zastosować proszę otworzyć pokrywę zbiornika wody i zobaczyć jaki ma kolor zacisk filtra. Przy nowych ekspresach powinien to być kolor szary bądź niebieski. Pamiętajmy aby odka mienić ekspres raz na rok, półtora, nawet gdy stosujemy filtry!
Powodem sygnalizacji wykonania odkamieniania jest fakt, że filtr nie jest aktywny. Aktywacja filtra nie polega tylko na włożeniu filtra do zbiornika na wodę ale również zaznaczenie w menu, że filtr jest aktywny. Ustawiając pozycję w opcjach, że filtr jest aktywny spowoduje to przelanie około 0,5 l wody przez dyszę spieniającą – tak wygląda pełna aktywacja filtra. Wsadzając sam filtr bez aktywacji powoduje, że filtr jest bezużyteczny!
Ekspres czyścimy tabletką co pewien cykl co ok. 200-230 kaw. Proces czyszczenia trwa około 10-15 minut. Jedną małą okrągłą tabletkę wrzucamy po sygnalizacji do odpowiedniego
Najlepszą metodą, aby ekspres się nie zakamienił jest stosowanie wody z kranem oraz filtrów do wody. Stosowanie filtrów zewnętrznych poza ekspresem jest również rozwiązaniem ale pamiętajmy, że filtry Claris mają specjalne właściwości, które nie powodują zakamienienia ekspresu. Proszę uważać na wody źródlane z baniaków – zawierają dużo wapnianów, które są głównym powodem utworzenia kamienia w ekspresie.
Najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie filtrów do wody, które oczyszczają wodę. Odkamieniamy profilaktycznie raz do roku. Jeżeli nie chcemy stosować filtrów można odkamieniać ekspres po sygnalizacji jednak ten proces niszczy ekspres – odkamieniacz jest silnie żrącym środkiem chemicznym. Dlatego lepiej zapobiec osadzaniu się kamienia zanim trafi do obiegu, co wiąże się ze stosowaniem filtrów.
Odkamienianie wykonujemy po sygnalizacji ekspresu. Jeżeli posiadamy średniej jakości wodę, ekspres będzie wymagał mniej więcej comiesięcznego odkamieniania. Do tego procesu potrzeba rozpuścić w 0,5 l wody 3 duże, kwadratowe tabletki do odkamieniania. Potem gotowy roztwór wlewamy do pustego zbiornika na wodę. Dalej postępujemy zgodnie z instrukcją. Ilość wody jak i tabletek uzależniona jest od danego modelu.
Dzięki technologii delikatnej pianki firmy JURA można smakować najwyższej jakości specjały kawowe, takie jak kawa latte macchiato, kawa cappuccino, kawa espresso macchiato lub kawa flat white. Aby zawsze tak było, stworzono środek czyszczący do cappuccino. W połączeniu z automatycznym procesem czyszczenia środek czyszczący do cappuccino firmy JURA wyjątkowo skutecznie usuwa tłuszcz mleczny i białko. W ten sposób zawsze higienicznie czyste przewody gwarantują zawsze lekką, delikatną piankę mleczną.
Odpowiednia konserwacja gwarantuje wyśmienity smak kawy i w udowodniony sposób przedłuża czas eksploatacji automatycznego ekspresu do kawy. Dla wyśmienitego smaku kawy i bezusterkowego działania czystość urządzenia i higiena w obchodzeniu się z mlekiem, kawą i wodą są tak samo istotne, jak samo techniczne wyrafinowanie automatycznego ekspresu do kawy. Aby konserwację można było przeprowadzić za naciśnięciem jednego przycisku, stworzyliśmy produkty do konserwacji JURA, niezawierające fosforanów. Filtr CLARIS dba o idealną wodę, tabletki czyszczące o czystą jednostkę zaparzającą, wolną od resztek tłuszczu kawowego, a płukanie systemu mlecznego o czyste przewody, bez pozostałości mleka.
Prawie wcale, jeśli jest wykonywana poprawnie i regularnie. Tak jak przyrządzanie specjałów kawowych, konserwacja jest zupełnie prosta: wystarczy nacisnąć przycisk. W połączeniu z oryginalnymi produktami do konserwacji JURA, niezawierającymi fosforanów, dopasowane do nich programy dbają o nienaganną czystość, a przez to o stale dokonały efekt.
Jedną z przyczyn takiego zdarzenia może być zapowietrzenie filtra, co uniemożliwia odpowiedni pobór wody ze zbiornika. Dzieje się tak, gdy nie aktywujemy filtra. Aktywacja filtra znajduje się w punkcie 3. Usterka może być spowodowane zapchanie się układu i w takim wypadku należy wykonać czyszczenie tabletka czyszczącą.
Jeżeli ekspres był rzadko odkamieniany możliwe jest zapchanie dyszy pary. Dzieje się tak, gdy kamień nie do końca rozpuszczony spływa z termobloku i osadza się na wylocie dyszy pary. Wystarczy przeczyścić wylot gwintu z dyszy.
Powodem tego może być zabrudzenie czujników tacki ociekowej. Wystarczy dokładnie wyczyścić styki, aby nie było problemów z sygnalizacją ekspresu odnośnie brudnej/ pełnej tacki ociekowej.
Są dwa powody takiej sytuacji. Jednym z nich jest zapchana wylewka, trzeba ją przeczyścić samodzielnie w domu bądź oddać ekspres do przeglądu do serwisu. Drugą przyczyną może być złe ustawienie młynka, tzn. za drobne mielenie kawy powoduje, że za mała ilość zmielonej kawy jest kierowana do modułu zaparzania a co dalej idzie do wylewki kawy.
Jednym z objawów jest za kamienienie urządzenia, zatkana wylewka lub zatkane sito kawy w układzie zaparzania w takim przypadku należy niezwłocznie zdemontować filtr (jeżeli jest wmontowany w zbiorniku) i odinstalować w menu wykonać proces odkamieniania zgodnie z instrukcją jeżeli to nie rozwiąże naszego problemu powinniśmy wykonać proces czyszczenia urządzenia po wykonaniu w/w prób nie przyniesie satysfakcjonującego rezultatu, powinniśmy skontaktować się z serwisem
Głównym problemem użytkowania ekspresu jest zabrudzony spieniacz. Można go czyścić na wiele sposobów. Jednym ze sposobów jest wybranie w opcjach płukania spieniacza. Płukanie spieniacza polega na podłączeniu wody pod wężyk zamiast mleka. Spowoduje to oczyszczenie spieniacza samą wodą. Drugą metodą jest czyszczenie spieniacza. Wykorzystujemy do tego detergent Jura Auto Cappuccino. Tworzymy roztwór z detergentu i wody i wywołujemy proces czyszczenia spieniacza, ekspres zasygnalizuje nam aby zamiast mleka podłączyć roztwór środka do czyszczenia z wodą. Ostatnią metodą jest zdjęcie spieniacza oraz rozebranie go na części i namoczenie w detergencie zmieszanym z wodą. Potem wystarczy dokładnie spłukać wodą spieniacz i założyć na ekspres.
UWAGA!!!
Najczęstszą przyczyną nieprawidłowego działania systemu cappuccino jest niedrożność dyszy. Instuckję do odpowiednich modelów znajduje się tu
ul. Stągiewna 23
03-117 Warszawa - Białołęka
tel. sklep:
tel. serwis:
Mail: sklep.mehoffera@hk24.pl
serwis.warszawa@hk24.pl
Plac Mirowski 1
Hala Mirowska lokal 33
00-138 Warszawa
tel. sklep:
tel. serwis:
Mail:
jura@megapunkt.pl
sklep.warszawa@hk24.pl
ul. Glinki 30
85-174 Bydgoszcz
tel. sklep:
tel. serwis:
Mail: sklep.bydgoszcz@hk24.pl
serwis.bydgoszcz@hk24.pl
ul. Prądzyńskiego 47 lok.U5
50-433 Wrocław
tel. sklep:
tel. serwis:
Mail:
sklep.wroclaw@hk24.pl
serwis.wroclaw@hk24.pl
Meblostacja
ul. Artyleryjska 3W
10-165 Olsztyn
tel. sklep:
tel. serwis:
Mail:
sklep.olsztyn@hk24.pl
serwis.olsztyn@hk24.pl
Zapraszamy do pozostałych salonów w Warszawie i nie tylko
Masz pytania? Zadzwoń:
tel. sklep:
Lub napisz - Mail:
sklep@hk24.pl
tel. serwis Warszawa:
C.H. Zielone Arkady, poziom -1 lokal 55
Salon Zielone Arkady od dnia 01.02.2023 został przeniesiony do Salonu na ul. Glinki 30
Kontakt do Salonu na ul. Glinki poniżej:
tel. sklep:
tel. serwis:
Mail: sklep.bydgoszcz@hk24.pl
serwis.bydgoszcz@hk24.pl